Blogul lui Andrei Şandor

Actualitate orădeană, comentarii, atenţionări etc.

Pasionaţii de Dacia în subsol la Lotus Center

Posted by Andrei Sandor pe 02/11/2009

dacia_lotus1Sunt o trupă de orădeni dependenţi de maşinile lor pe care le trec prin încercările tuning-ului. Ca ei, mai sunt cu sutele în toată ţara. Partea mai interesantă este că maşinile în cauză sunt toate Daciile noastre naţionale. Chiar şi modele premergătoare Revoluţiei din decembrie ’89. Adică, în multe cazuri, maşina e mai în vârstă decât proprietarul. Fără să facem vreo aluzie răutăcioasă, de menţionat că cea mai recentă a celor din Dacia Club Oradea a avut loc duminică, 1 noiembrie, în parcarea subterană de la Lotus Center.

Dacia 1300, 1310, Solenza, Supernova. O mare parte a familiei autoturismului naţional al românilor s-a adunat în prima zi a lunii noiembrie. Aduse de mult mai tinerii lor proprietari, maşinile s-au aliniat în toată splendoarea lor cea nouă. Nu de alta, dar este vorba despre Dacii tuningate, expresie care nu este deloc exagerată.
11 proprietari de astfel de maşini au semnat condica de prezenţă la mitingul al cărui organizator principal a fost, ca de obicei, Sergiu Nedelcu. Celebru deja în oraş graţie muncii de lungă durată la Dacia lui portocalie (BH-01-YCE), acesta spune că e foarte greu să cuantifice investiţia. “Ani de zile şi o căruţă de bani”, rezumă tânărul, descriere valabilă pentru toţi cei afiliaţi la Dacia Club Oradea, având vârste până la 24 de ani.
dacia_lotus2Prima întrunire a posesorilor de Dacia din Oradea a avut loc în februarie 2008. Goarna a sunat prin intermediul Internetului, pe formul daciaclub.ro, loc virtual în care şi acum se fac schimburi vii de experienţă. Intenţia celor implicaţi este să se revadă săptămânal, duminică, de la ora 17. Ca locaţie momentană, băieţii au ales parcarea subterană de la Lotus Center.
Sergiu mărturiseşte că Oradea este doar unul dintre oraşele în care pasionaţii mărcii autohtone de autoturism se întâlnesc în mod organizat. “În toate marile oraşe au aloc asemenea mitinguri; cei mai mulţi sunt în Bucureşti”, a declarat interlocutorul meu, dând şi alte exemple precum Târgu Mureş, Constanţa, Timişoara, Cluj-Napoca sau Braşov. Totodată, Sergiu speră că se va reuşi chiar şi organizarea de deplasări în celelalte oraşe în vederea participării la astfel de întruniri ale ‘daciiştilor’.
Accesaţi acest link pentru a reciti post-ul despre una dintre cele mai celebre Dacii tuningate din Oradea.

6 Răspunsuri to “Pasionaţii de Dacia în subsol la Lotus Center”

  1. GrosseCali said

    DA frumoasa intrunire si speram la cat mai multe cu cat mai multi participanti… eu ma mandresc cu Babuta mea din 72 si anume BH-72-TOL… eu chiar nu am niciun element tuning la ea si vreau sa o reconditionez in spiritul autenticitatii si nicidecum a tuningului insa e ok :))

  2. BH-01-YCE said

    speram sa ne adunam cat mai multzi si duminica asta……poate nu ii cea mai potrivita fraza „cele mai tuningate dacii” ….mai bine…cele mai aranajate:D🙂 sa ne auzim cu bine…sper ca pe duminica viitoare sa pot face cateva flayere:)

    • farcuta florin said

      sal. am si eu o dacie 1310 1988 TLX si vreau sa devin si eu membru sa vin si eu cu ea la intalniri in lotus se poate

  3. dacian said

    ami place foarte mult cum va adunati voi cei cu daciile.bft an continuare.lafel ca si voi tot o dacie am si yo da nu e asa de cool

  4. dacian cs 04 roj said

    cum pot sa stiu si eu cand se aduna mai multi cu daciile ?eu sant din caras-severin dar parca as veni si euchiar daca nu va cunosc.tot din bihor mi-am cumparat si yo jantele de ari 10.bft an continuare

  5. KALU 3-DB 4421 said

    Bravo voua baieti…Tineti-o tot asa….Si va astept si prin Dambovita cand aveti timp, ca sa facem o cursa de masini….

Lasă un răspuns

 
