Blogul lui Andrei Şandor

Actualitate orădeană, comentarii, atenţionări etc.

Campania orădeană anti-murdărie s-a transformat în campanie PNL

Posted by Andrei Sandor pe 10/11/2009

mateimPartidul Democrat-Liberal filiala Bihor susţine că liberalii orădeni îi fac campanie lui Crin Antonescu pe bani publici. Mai exact, portocaliii orădeni semnalează faptul că în locul unor panouri destinate campaniei petru un oraş curat (ex.: “Oradea nu e o scrumieră!”) au apărut materiale electorale PNL. Deci, în opinia PD-L, ar fi vorba despre campanie electorală pe bani publici. Primăria Oradea dezminte, însă, acuzele. Aparent, Municipalitatea nu a dat bani pentru amplasarea mesh-urilor civilizatoare.

Secretarul general al PD-L Bihor, Mircea Matei s-a legat din nou de liberalii locali, acuzându-i că se folosesc de statutul lor din administraţia publică locală pentru a face campanie prezidenţială. Concret, este vorba despre una dintre prismele de afişaj din Centrul Civic, de pe care a dispărut mesh-ul cu “Oradea nu e o scrumieră!” în favoarea unui mesh cu Crin Antonescu. “Întâmplător al candidatului liberal”, spune Matei, convins că “Primăria foloseşte bani publici pentru campania PNL”. Reprezentantul PD-L a declarat că s-a încercat, prin intermediul consilierilor locali, obţinerea spre lecturare a contractului care stă la baza campaniei pentru curăţenia Oradiei. “El stă bine ascuns prin Primărie, pe undeva”, susţine Mircea Matei şi promite că, orice-ar fi, se va merge până în pânzele albe pentru ca Municipalitatea să scoată la vedere acel contract (se va apela şi la Legea 544 privind accesul la informaţiile publice).
M-am interesat la Primărie şi se pare că PD-L nu are informaţii foarte exacte. Din cele discutate cu Biroul de Presă al Municipalităţii reiese că nu s-au cheltuit bani (publici) pentru amplasarea materialelor publicitare din campania pentru curăţenia urbei. Aşadar, nu există niciun asemenea contract, firma de publicitate care deţine locurile de afişaj permiţând de bunăvoie afişarea. Deci, probabil, PNL a plătit pentru expunerea mesh-urilor care le înlocuiesc pe cele cu “Oradea nu e o scrumieră!”.
Iar firma de publicitate, în mod evident, a preferat să scoată din circuit materiale pentru care nu ia bani, oferind loc celor pentru care încasează.
Şi probabil regeşte!
Că aşa-i în campanie…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: