Blogul lui Andrei Şandor

Actualitate orădeană, comentarii, atenţionări etc.

Ghici cine îl (mai) susţine pe Crin Antonescu…

Posted by Andrei Sandor pe 20/11/2009

Camerele de luat vederi care urmăresc tot ce mişcă în sala din Palatul Parlamentului în care se desfăşoară marea dezbatere în trei au surprins fiecare echipă de susţinători ai prezidenţiabililor.
În mod surprinzător, în tabăra PNL l-am descoperit şi pe orădeanul Weinberger Attila (în foto – rândul din spate, în cadran negru).
Nu-mi spuneţi că nu ştiţi cine este!
Este cunoscutul bluesman AG Weinberger.
O singură întrebare am: de ce nu l-au adus liberalii pe AG în concert, în oraşele în care au fost organizate mitinguri? Că pe Bittman nu l-am văzut să-l susţină oficial pe Antonescu…

PS: scuze pentru calitatea pozei, dar a trebuit să reacţionez rapid şi ştiţi cum e atunci când fotografiezi ecranul televizorului…

Un răspuns to “Ghici cine îl (mai) susţine pe Crin Antonescu…”

  1. DRAGI MEI,EU PERSONAL O SINGURA POLITICA AM; COPII MEI SA AIBA DE LUCRU AICI NU IN STRAINATATE,SA AVEM CE MINCA SI SA TRAIM IN PACE SI LINISTE.ASTA FIECARE A PROMIS ,DAR PT.NOI A RAMAS PROMISIUNE.NU MAI CRED IN OAMENI NUMAI IN DUMNEZEU.SA NE AJUTA DUMNEZEU SA AVEM CONDUCATORI CU FRICA LUI DUMNEZEU , CINSTITI,SI SA CAUTA PRIMA DATA BINELE POPORULUI ASTA NECAJIT.

Lasă un răspuns

 
