Blogul lui Andrei Şandor

Actualitate orădeană, comentarii, atenţionări etc.

Popa i-a pus pe Ţîrle şi Voloşeniuc între paranteze

Posted by Andrei Sandor pe 26/11/2009

La PNL Bihor e ca la Guvern. În campania electorală, activitatea este doar de menţinere a funcţiilor vitale. După două săptămâni bune de la scandalul iscat la nivelul conducerii liberale a Consiliului Judeţean Bihor, între şeful mare şi vice, conducerea partidului încă nu se pronunţă (public) despre eventualele bobârnace pe care le va da.
Reamintesc că, la mijlocul lunii noiembrie, preşedintele CJ, Radu Ţîrle s-a dezlănţuit în presa locală împotriva vicepreşedintelui Dumitru Voloşeniuc (ambii din PNL), pe motiv că acesta nu ar fi procedat cum trebuie în calitate de preşedinte de comisie de licitaţie pentru modernizarea unui drum judeţean. Totodată, Ţîrle a declarat mass-media orădene că Voloşeniuc are trecut în materie de malpraxis administrativ, punându-i în cârcă o serie de contracte dezavantajoase pentru CJ, semnate de vicepreşedinte, dar şi acuzându-l pe acesta de chiul şi dezinteres.
Apropos de acestea, joi, 26 noiembrie, preşedintele PNL Bihor, Cornel Popa, nu a vrut să comenteze incidentul, rezumându-se doar la a spune că regretă incidentul şi că Ţîrle, prin modul de acţiune, „dă dovadă de imaturitate politică”. Senatorul liberal pare să aştepte încheierea campaniei electorale actuale pentru a aduce în discuţia forurilor de conducere a PNL Bihor cazul Ţîrle/Voloşeniuc.
„L-am pus între paranteze”, a declarat Popa, fără a preciza dacă este vorba despre paranteze rotunde, drepte sau acolade…

Un răspuns to “Popa i-a pus pe Ţîrle şi Voloşeniuc între paranteze”

  1. IN 2004 MARTIE PARTIDUL LIBERAL NATIONAL IN FRUNTE CU DL. CORNEL POPA A LUAT UN ANGAJAMENT SA VERIFICE MODUL IN CARE SE REZOLVA PLINGERILE DEPUSA DE POPULATIA.PROASTA DE MINE ,FUGA REPEDE CU DOSARUL PLIN CU DOCUMENTE XEROXATE LA PNL.IN PLINGERILE AM DOVEDIT CA DEGEABA APELEZ DE ZECI DE ANI LA PRIMARIA PT. NEREGULILE DE LA ASOCIATIA DE PROPRIETAR DE LA BLOCURI, SAU LA POLITIA SAU LA ITM, IN FRUNTE CU CORUPTUL DE LIVIU LUPEA ,NIMENI NIMIC NU FACE. BINEINTELES CA NICI PNL NU A FACUT. DEGEABA AM MERS UN AN DE ZILE LA SECRETARA, NICI MACAR RASPUNS NU AM PRIMIT.TOTDEAUNA ADUC AMINTE CIND NEAM CERTAT PE CORIDOR CU DL. LIVIU LUPEA,SI MIA SPUS REVOLTAT ;EU IN INSTITUTUL MEU FAC CE VREAU!(DUPA 5 ANI DE LUCRU EU AM FACUT CARTE DE MUNCA LA BAIATUL MEU ,DE ZIUA LUI DE NASTERE CADOU.AM REUSIT SA STRINGI TOTAL 2ANI SI 2 LUNI DIN CINCI.)ASTA E PROBLEMA IN ROMINIA,CA FIECARE FACE CE VREA ,SI NU CE TREBUIE SA FACA.

Lasă un răspuns

 
