Blogul lui Andrei Şandor

Actualitate orădeană, comentarii, atenţionări etc.

Tu ţi-ai duce tatăl la o emisiune radio?

Posted by Andrei Sandor pe 23/05/2010

Eu da! Luni, 24 mai, de la ora 10 seara, emisiunea „Melatonina” de la Radio Transilvania (RT) va fi una, zic eu, specială. Nu pentru că realizatorul, Daika Attila, m-a invitat pe mine, ci pentru că mi-a invitat şi tatăl. Pe Andrei Şandor sr. Acesta va avea ocazia să povestească despre clandestinitatea cu care făcea rost de muzică pe vremea comunismului şi să se plângă de subsemnatul pentru faptul că nu am devenit manelist (hahaha!). Fără glumă, la emisiunea de la RT vom fi acolo, cele două generaţii şi, dacă nu era aşa de târzie ora de emisie, ar fi fost, probabil, şi a treia generaţie, fiul meu, care a devenit el Andrei Şandor jr jr. Titulatura pe care am avut-o şi eu, graţie lui Attila, în anii ’90, pe când lucram în radio. Presimt o emisiune de fun, în care, poate, muzica difuzată va trece pe planul II, dar amintirile şi modul de a le reproduce ascultătorilor vor substitui tot ceea ce nu vom reuşi să difuzăm. Treceţi radiourile pe 97,2 FM sau ascultaţi pe Internet, accesând http://www.radiotransilvania.ro, luni, 24 mai, de la ora 22.

Lasă un răspuns

 
